Direktlänk till inlägg 16 februari 2015

Från partyprinsessa till existens minimum över en natt

Av Ziva - 16 februari 2015 12:01

En gång i tiden jag hade allt. Jag hade ett bra jobb och en fin kille som jag fick ett barn med. Vi borde i centrala stan och hade många kompisar eller bekanta. Alla mina tjejkompisar var avundsjuka på mig för jag kunde köpa mig nya kläder, mitt barn hade den finaste barnvagnen och jag bodde i en 4a mitt i stan och jag var bara 29 år gammal och var på väg att starta mitt eget företag!!!

Men om man tar inte hand och vårdar det man har förlorar man allt, för alltid! Blir man för trygg med sin tillvaro, kommer man att förlora allt, för alltid!

Idag  överlever jag knappt. Jag är mammaledig med mitt andra barn. Jag bor ihop en man som jag älskar, men han varit kriminell i hela sitt vuxna liv och han har drogmissbruk, som han tycker är livsstil och inte missbruk.  Vi bor i en liten lägenhet i förorten.

Med min blogg vill jag hjälpa människor att överleva, när alla vänner, kompisar och bekanta slutar helt plötsligt att höra av sig. Jag vill hjälpa de som känner sig deprimerade för de vet inte vart ska man vända sig för att få hjälp. Jag vill hjälpa tjejer att se på sig själva som starka och självständiga! Jag vill hjälpa mig själv att lära känna mig igen och överleva detta missär! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ziva - 19 augusti 2015 19:51

      Jag hade motgång i flera år. Svårt att sätta fingret vad som har hänt, men så är det. En dag hade jag allt, sambo,perfekt sexliv, barnet, hund, pengar, bra jobb och insatslägenhet. Jag hade hobbies och många "vänner".   Jag kommer ihåg hur ...

Av Ziva - 16 februari 2015 13:09

Hur kunde allt gå så fel?! En dag upptäckte jag att jag var uttråkad. Ja, jag hade mitt perfekta liv, men det saknades något. Jag började leta. Självklart, min sambo upptäckte min oro och missnöje. Då kom upp vårt gamla problem...Han är ju sexmissb...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards